Zapytanie ofertowe w ramach projektu: Przebudowa i rozbudowa budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu

Tarnobrzeg, 11 lutego 2010r.

Nr BP.2221C-6/10

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

    Informuję, że postępowanie o wybór oferty na Zarządzanie Projektem dla zadania inwestycyjnego pn: „Przebudowa i rozbudowa budynku Biblioteki Pedagogicznej
w Tarnobrzegu” nr UDA-RPPK.05.01.00-18-019/08-00, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego działanie 5.1 „Infrastruktura edukacyjna” schemat B „System oświaty”, zapytanie ofertowe zamieszczone w budynku
i na stronie internetowej Biblioteki, zostało rozstrzygnięte. Zawiadamiam, co następuje:
1. Nazwy (firm), siedziby i adresy wykonawców, których oferty wybrano oraz uzasadnienie wyboru:
Za najkorzystniejsze uznano oferty wykonawców, którymi są:
CZĘŚĆ 1: Zarządzanie inwestycją w kontekście jej współfinansowania ze środków Unii Europejskiej - Pani Joanna Kozub, ul .Wyspiańskiego 14/50, 39-400 Tarnobrzeg
CZĘŚĆ 2: Przygotowanie wymaganych dokumentów do przeprowadzenia przetargu na roboty budowlane, montaż i dostawę regałów przesuwnych i stacjonarnych oraz CZĘŚĆ 4: Przygotowanie wymaganych dokumentów do przeprowadzenia przetargu na dostawę mebli i pozostałych elementów wyposażenia obiektu - Pani Magdalena Kwiatkowska, ul . Matejki 22/8, 39-400 Tarnobrzeg
CZĘŚĆ 3: Przygotowanie wymaganych dokumentów do przeprowadzenia przetargu na dostawę komputerów i sprzętu multimedialnego - Pan Seweryn Kolano, Firma „SERWER”,
ul .Paderewskiego 1E/6, 35-328 Rzeszów
Uzasadnienie wyboru: Oferty z najniższymi cenami.

2. Nazwy(firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty:
CZĘŚĆ 1: Zarządzanie inwestycją w kontekście jej współfinansowania ze środków Unii Europejskiej:

Nr oferty Nazwa(firma), siedziba
i adres wykonawcy
Cena oferty
(brutto w PLN)
1 Pani
Joanna Kozub
ul .Wyspiańskiego 14/50
39-400 Tarnobrzeg
45000

CZĘŚĆ 2: Przygotowanie wymaganych dokumentów do przeprowadzenia przetargu na roboty budowlane, montaż i dostawę regałów przesuwnych i stacjonarnych

Nr oferty Nazwa(firma), siedziba
i adres wykonawcy
Cena oferty
(brutto w PLN)
2 Pani
Magdalena Kwiatkowska
ul . Matejki 22/8
39-400 Tarnobrzeg
4000


CZĘŚĆ 3: Przygotowanie wymaganych dokumentów do przeprowadzenia przetargu na dostawę komputerów i sprzętu multimedialnego

Nr oferty Nazwa(firma), siedziba
i adres wykonawcy
Cena oferty
(brutto w PLN)
4 Pan
Seweryn Kolano
Firma „SERWER”
ul .Paderewskiego 1E/6
35-328 Rzeszów
3000

CZĘŚĆ 4: Przygotowanie wymaganych dokumentów do przeprowadzenia przetargu na dostawę mebli i pozostałych elementów wyposażenia obiektu

Nr oferty Nazwa(firma), siedziba
i adres wykonawcy
Cena oferty
(brutto w PLN)
2 Pani
Magdalena Kwiatkowska
ul . Matejki 22/8
39-400 Tarnobrzeg
2000
3 Pani
Elżbieta Kochan
ul . Wyspiańskiego 23/8
39-400 Tarnobrzeg
2100


Dyrektor
Maria Dziamba


Tarnobrzeg, 4 lutego 2010r.

Nr BP.2221C-6/2010

Zapytanie ofertowe
w ramach projektu: Przebudowa i rozbudowa budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu



1. Zamawiający.
Biblioteka Pedagogiczna
ul. Wyspiańskiego 2A
39-400 Tarnobrzeg
Tel.: 0 15 822 22 77, 822 13 73
Fax.: 0 15 822 13 73 w. 20

2. Postanowienia ogólne.
2.1. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
2.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie ofertowe i jest ono dla nich wiążące.
2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
2.4. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje Zamawiający i oferenci przekazują pocztą, faksem lub drogą elektroniczną.

3. Opis przedmiotu zamówienia.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest :
Zarządzanie Projektem dla zadania inwestycyjnego pn: „Przebudowa
i rozbudowa budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu” nr UDA-RPPK.05.01.00-18-019/08-00, realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego w ramach działania 5.1 „Infrastruktura edukacyjna” schemat B „System oświaty”, ujęte w 4 częściach:
CZĘŚĆ 1: Zarządzanie inwestycją w kontekście jej współfinansowania ze środków Unii Europejskiej;

CZĘŚĆ 2: Przygotowanie wymaganych dokumentów do przeprowadzenia przetargu na roboty budowlane, montaż i dostawę regałów przesuwnych i stacjonarnych;
CZĘŚĆ 3: Przygotowanie wymaganych dokumentów do przeprowadzenia przetargu na dostawę komputerów i sprzętu multimedialnego;
CZĘŚĆ 4: Przygotowanie wymaganych dokumentów do przeprowadzenia przetargu na dostawę mebli i pozostałych elementów wyposażenia obiektu.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia wymienione wyżej.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie projektem „Przebudowa i rozbudowa budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu” nr UDA-RPPK.05.01.00-18-019/08-00
realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego w ramach działania 5.1 „Infrastruktura edukacyjna” schemat B „System oświaty” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
3.2. Szczegółowy zakres zamówienia dla CZĘŚCI 1 określony został
w projekcie (wzorze) umowy wraz z Załącznikiem Nr 1 do umowy, które to dokumenty stanowią integralną część niniejszego Zapytania Ofertowego.

3.3. Szczegółowy zakres zamówienia dla CZĘŚCI 2,3,i 4 obejmuje: 1.Przygotowanie niezbędnych, wymaganych dokumentów dla przeprowadzenia przetargów wymienionych w p.3.1 w zakresie opisanym poniżej:
a) opracowanie dokumentacji przetargowej tj. : przygotowanie kompletu materiałów przetargowych (ogłoszeń o zamówieniach, specyfikacji Istotnych warunków zamówienia, wzorów ofert wraz z wymaganymi formularzami dotyczącymi informacji o kwalifikacjach wykonawców (oferentów), oraz innych wymaganych załączników
b) opracowanie wzorów (projektów) umów na roboty budowlano – instalacyjne i na dostawy wyposażenia budynku;
2. Dostarczenie Zamawiającemu ogłoszeń niezbędnych do zamieszczenia na stronie internetowej i w Urzędzie Zamówień Publicznych, aktywny udział w pracach Komisji Przetargowej powołanej przez Zamawiającego (udzielanie odpowiedzi na zapytania Oferentów, udział w ocenie ofert i wyborze Wykonawców/Dostawców).
Wykaz komputerów, sprzętu multimedialnego, mebli i pozostałych elementów wyposażenia budynku oraz projekt aranżacji wnętrz jest do wglądu
u zamawiającego.
Uwaga: dokumenty przetargowe i projekty umów muszą być uzgadniane
z Zamawiającym.

4. Planowane terminy realizacji zamówienia:
4.1 CZĘŚĆ 1: rozpoczęcie projektu: luty 2010r., zakończenie projektu: 31.12.2010r. końcowe rozliczenie projektu: 28.02.2011r. gwarancja usługi: 12 miesięcy od daty zakończenia projektu;
4.2 CZĘŚĆ 2: 28 lutego 2010r.
4.3 CZĘŚĆ 3: 30 czerwca 2010r.
4.4 CZĘŚĆ 4: 30 czerwca 2010r.

5. Warunki wymagane od wykonawców
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
5.1 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,
5.2 nie podlegają wykluczeniu z postępowania.

6. Sposób porozumiewania się wykonawców z Zamawiającym
6.1.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego w formie elektronicznej o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ze strony Zamawiającego uprawnionym do udzielania wyjaśnień jest Maria Dziamba, adres mailowy: mdziamba@pbw.org.pl. Informacja zostanie udzielona w terminie 3 dni roboczych, chyba, że pytanie wykonawcy nie ma w ocenie Zamawiającego wpływu na treść oferty.
6.2.Zamawiający jednocześnie przesyła treść wyjaśnienia wszystkim wykonawcom, którym doręczono zapytanie ofertowe, bez ujawniania źródła zapytania.

7. Sposób przygotowania ofert; miejsce i termin ich składania:
7.1.Oferty powinny zostać złożone w formie pisemnej pod rygorem nieważności według wzoru oferty będącego załącznikiem do niniejszego zapytania w terminie do dnia 10 lutego 2010r. do godz. 14.00 w Sekretariacie Zamawiającego.
7.2.Do każdej oferty wykonawcy dołączają następujące dokumenty pod rygorem wykluczenia z postępowania:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków wzięcia udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5 niniejszego zapytania - wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania,
b) w celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy opisać doświadczenie w realizowaniu, rozliczaniu projektów realizowanych z funduszy krajowych i unijnych, przygotowywania dokumentów przetargowych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do zapytania
7.3.Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów,
w przypadkach tego wymagających, będzie miał prawo żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwać do uzupełnienia wymaganych dokumentów, jeśli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy.
W szczególności Zamawiający będzie miał prawo żądać wyjaśnień od Wykonawców, których oferty będą zawierać rażąco niską cenę.
7.4.Oferty należy składać w sekretariacie Zamawiającego w szczelnie zamkniętej i nieprzezroczystej kopercie z napisem „Oferta na Zarządzenie Projektem pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu”.

8. Kryteria oceny ofert:
Cena brutto za poszczególne Części Zamówienia: I, II, III, IV. Do realizacji zamówienia zostanie wybrany wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę na poszczególną Część zamówienia, nie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta nie zostanie odrzucona.

9. Termin związania ofertą.
Wykonawcy będą związani swoją ofertą przez 14 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.

10. Przesłanki odrzucenia ofert.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
b) zostanie złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału
w postępowaniu,
c) zostanie złożona po terminie składania ofert,
d) będzie zawierać rażąco niską cenę,
e) będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

11. Wybór oferenta:
Wykonawcy, którzy złożą oferty w niniejszym postępowaniu zostaną powiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty, a także o ofertach odrzuconych i wykluczonych Wykonawcach. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie powiadomiony odrębnie o formalnościach niezbędnych do zawarcia umowy.

Pliki do pobrania:

  1. Zapytanie ofertowe
  2. Projekt (wzór) umowy na zarządzanie projektem

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający: Biblioteka Pedagogiczna w Tarnobrzegu
Odpowiedzialny za treść: Stefania Stefania
Wprowadził informację: Stefania
Ostatnio zmodyfikował: Stefania
Data wytworzenia informacji: 04.02.2010
Data udostępnienia informacji: 04.02.2010
Ostatnia aktualizacja: 04.02.2010
Data aktualizacji Czynność Osoba
04.02.2010 10:04 Dodanie ogłoszenia Stefania
04.02.2010 10:04 Dodanie ogłoszenia Stefania