Przebudowa i rozbudowa budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu


Przebudowa i rozbudowa budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu
Numer ogłoszenia: 61018 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Pedagogiczna w Tarnobrzegu , ul. Stanisława Wyspiańskiego 2 A, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 0-15 822 22 77, 8221373, faks 0-15 822 22 77 wew. 20.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pbw.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) roboty budowlane Rozbudowa budynku istniejącego obiektu o pow. 688,31m² przez dobudowanie budynku dwukondygnacyjnego, niepodpiwniczonego z dachem czterospadowym. W części parterowej zlokalizowana zostanie czytelnia z salą komputerową, a w kondygnacji piętra sala wystawowa z węzłem sanitarnym. Dobudowana część budynku będzie połączona z istniejącym budynkiem i komunikacją do wypożyczalni. Dane techniczne projektowanego budynku po rozbudowie to: powierzchnia zabudowy 786,48m2, powierzchnia całkowita budynku 1 031,51m², w tym piwnic 232,65m², powierzchnia użytkowa 798,51m², kubatura 3 283,98m3, roboty adaptacyjne w części istniejącej, wykonanie instalacji sanitarnej w tym wykonanie przekładki kolektora sanitarnego, wykonanie instalacji elektrycznej, gazowej, centralnego ogrzewania, klimatyzacja, roboty wykończeniowe: wykonanie posadzek, malowanie, tynkowanie, stolarka okienna. Roboty zewnętrzne - wykonanie chodnika z kostki brukowej. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót) - załączniki nr 8 do SIWZb) dostawa i montaż systemu telewizji wizyjnej i systemu monitoringu sygnalizacji włamania budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu zgodnie z dokumentacją techniczną monitoringu i dokumentacją techniczną systemu sygnalizacji włamania- załącznik nr 8 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia na swój koszt systemu telewizji wizyjnej systemu sygnalizacji włamania wraz z 14-dniową eksploatacją próbną, ponadto Wykonawca zobowiązany będzie przeszkolić personel biblioteki w zakresie obsługi systemów oraz wyposażenie stanowisk w instrukcje do obsługi systemów w języku polskim. Wszystkie urządzenia i użyte materiały muszą być fabrycznie nowe, w pełni sprawne oraz winny odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia urządzeń wchodzących w skład systemu telewizji wizyjnej i systemu sygnalizacji włamania
c) dostawa i montaż regałów stacjonarnych i przesuwnych dwustronnych zgodnie z zestawieniem regałów i projektem rozmieszczenia regałów - załącznik nr 8 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 32.32.35.00-8,
51.31.00.00-8, 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 30 000 zł ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - dysponuje kierownikiem budowy posiadającym wymagane przepisami prawa uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - dysponuje osobami pełniącymi funkcje kierowników robót instalacji sanitarnej i elektrycznej, posiadającymi odpowiednie uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000zł, - posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się prawo zmian treści umowy po jej podpisaniu w przypadku zaistnienia poniższych okoliczności: a) gdy termin realizacji prac ulegnie przedłużeniu w związku z wystąpieniem dużego zakresu robót dodatkowych i zamiennych, mających istotny wpływ na planowany termin wykonania przedmiotu umowy, b) w razie wstrzymania finansowania przedmiotu umowy, c) w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.pbw.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Pedagogiczna w Tarnobrzegu ul. Wyspiańskiego 2A 39-400 Tarnobrzeg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu ul. Wyspiańskiego 2A 39-400 Tarnobrzeg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego w ramach działania 5.1 Infrastruktura edukacyjna schemat B System oświaty.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

1. Ogłoszenie

2. SIWZ

3. Załaczniki do SIWZ

4. Dokumentacja projektowa


Numer ogłoszenia: 77460 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 61018 - 2010 data 05.03.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Biblioteka Pedagogiczna w Tarnobrzegu, ul. Stanisława Wyspiańskiego 2 A, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 0-15 822 22 77, 822 13 73, fax. 0-15 822 22 77
wew. 20.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu ul. Wyspiańskiego 2A 39-400 Tarnobrzeg.
W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu ul. Wyspiańskiego 2A 39-400 Tarnobrzeg


Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia


Dot. przetargu nieograniczonego na „Przebudowę i rozbudowę budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu”


Stosownie do art. 38 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp w odpowiedzi na pytania wykonawców zamawiający przedstawia następujące wyjaśnienia:

Pytanie:
„ Kosztorys budowlany, element Pokrycie dachu poz. 60 do 65 zakłada wykonanie elementów rynien i rur spustowych z polichlorku winylu natomiast w Specyfikacjach technicznych Robót Budowlanych założono powyższe elementy z blachy powlekanej – proszę o podanie z jakiego materiału należy wykonać rynny i rusy spustowe”

Odpowiedź:
Rynny i rury spustowe winny być z blachy powlekanej

Pytanie:
„W załączonym na stronie internetowej Projekcie Budowlanym Architektury i Konstrukcji brak jest wykazu stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej drewnianej PCV i aluminiowej oraz witryn i ścianek aluminiowych. Prosimy o uzupełnienie Projektu Budowlanego o powyższe rysunki”

Odpowiedź:
Dokumentacja została uzupełniona o wykaz stolarki drzwiowej i stolarki okiennej

Pytanie:
„W Projekcie Technicznym „Rozmieszczenie Regałów istnieje zapis „Regały muszą być kompatybilne z regalami istniejącymi, to znaczy muszą posiadać takie same elementy regałów jak szyny, podwozie regałów, ściany boczne, osłony, układ napędowy oraz półki”. Dla spełnienia tego warunku prosimy o podanie nazwy Producenta lub Dostawcy istniejących regałów”
Odpowiedź:
Parametry techniczne regałów zostały podane w „projekcie rozmieszczenia regałów, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający informuje, że możliwa jest wizja lokalna w siedzibie Biblioteki.

Pytanie:
„ Załącznik Nr 7 do SIWZ Wzór Kosztorysu Ofertowego. Prosimy o podanie czy w Kosztorysie Ofertowym dostawę i montaż regałów stacjonarnych i przesuwnych można uwzględnić w jednej pozycji kosztorysowej?”

Odpowiedź:
Tak

Pytanie:
„Po przeanalizowaniu dokumentacji projektowej z przedmiarem występują różnice między przedmiarem a dokumentacją. Czy w takiej sytuacji można nieść brakujące elementy do przedmiaru?”

Odpowiedź:
Nie należy nanosić zmian.

Pytanie:
„Czy do kosztorysu można dodawać dodatkowe pozycje, jakie nie zostały ujęte w przedmiarze?

Odpowiedź:
Nie można dodawać dodatkowych pozycji

Pytanie:
„Porównując przedmiar z dokumentacją nie zgadza się typ kotła. Czy ma być kocioł gazowy firmy HOVAL Top Gas 60 czy kocioł gazowy z zamkniętą komorą spalania kondensacyjny – turbo PRESTIGE 75 ACV o mocy do 70 kW z automatyką?”

Odpowiedź:
Może to być równoważne urządzenie każdej innej firmy / nie tylko Hoval , lub ACV /, spełniające wymagania określonej mocy cieplnej kotła gazowego

Pytanie:
„ W pozycji 1.3.7 brak ilości jednostki miary, tj. 200m-1próba. Ile powinno być?”

Odpowiedź:
Powinno być 1 próba . Są to nakłady na próbę rurociągów do 200 m / jest to jedna próba / . Jest to nakład na próbę szczelności podlegającemu przełożeniu odcinka sieci wodociągowej / Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr. zewnętrznej 63 mm - dł 46 m /
Pytanie:
„ W przedmiarze brak pozycji grzejnika C22/600/900 – 1 szt. Czy można ją dostawić?

Odpowiedź:
Nie należy go dostawiać

Pytanie:
„Proszę o więcej informacji na temat separatora zanieczyszczeń Spirovent SENIR DN 50 mm, nazwę producenta, karty katalogowe?”

Odpowiedź:
Jest to filtroodmulnik kołnierzowy dn 40 . Może to być urządzenie firmy Termen typ TerFM -o poj. 4,6 dm3 i o masie 10 kg , lub może to być równoważne urządzenie każdej innej firmy.

Pytanie:
„W przedmiarze nie został ujęty gazomierz, czy należy go dodać?”

Odpowiedź:
Gazomierz dostarczany jest przez dostawcę paliwa gazowego i przez niego montowany.


Modyfikacja specyfikacji istotnych warunków zamówienia


Dot. przetargu nieograniczonego na „Przebudowę i rozbudowę budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu”


Stosownie do art. 38 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje o modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do SIWZ dodaje się następujące wykazy:
stolarka okienna i witryny
stolarka drzwiowa
schemat kotłowni.


Zamawiający zawiadamia o przedłużeniu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.

Termin składania ofert upływa w dniu 30.03.2010 r. o godz. 10:00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.03.2010 r. o godz. 10:30

Załączniki :

1. Schemat kotłownia

2. Stolarka drzwiowa

3. Stolarka okienna i witryny


23.03.2010r.
Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia


Dot. przetargu nieograniczonego na „Przebudowę i rozbudowę budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu”

Stosownie do art. 38 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp w odpowiedzi na pytania wykonawców zamawiający przedstawia następujące wyjaśnienia:

Pytanie:
„Proszę o udostępnienie schematu technologicznego kotłowni oraz więcej informacji na temat przewodu powietrzno spalinowego koncentrycznego Dn 120x80 mm dł. 6m.”
Odpowiedź:
Przewód systemowy powietrzno - spalinowy współosiowy, lub rozdzielony przeznaczony dla danego typu kotła , konfigurowany w oparciu o zestawienie elementów danego producenta.

Pytanie:
„W części graficznej zaprojektowano klimatyzator SDH10-105H FKO natomiast w opisie technicznym przewidziano klimatyzator SDCE 066W firmy Saunier Duval, proszę
o odniesienie się do zaistniałej sytuacji, który z modeli należy wycenić?”
Odpowiedź:
Należy wycenić model o mocy chłodniczej Qchł=10,50 kW . Może to być równoważne urządzenie każdej innej firmy / nie tylko Saunier Duval / , spełniające wymagania określonej maksymalnej mocy chłodniczej.

Pytanie:
Czy więźbę dachową należy obłożyć płytami gips.-karton. gr 12,5mm na ruszcie stalowym zgodnie z opisem technicznym. Jeśli tak, to proszę o podanie ilości oraz wyjaśnienie czy w kosztorysie należy dołożyć dodatkowa pozycję?
Odpowiedź:
Więźby dachowej nie należy obkładać płytami gipsowo-kartonowymi.

Pytanie:
Proszę o sprecyzowanie jakich elementów dotyczą roboty rozbiórkowe ujęte w poz. 102 przedmiaru.
Odpowiedź:
poz. 102 w przedmiarze dotyczy robót rozbiórkowych kominów na istniejącym budynku

Pytanie:
Brak w przedmiarach wykonania gładzi gipsowych i robót malarskich w nowobudowanej części. Proszę o wyjaśnienie czy roboty te należy uwzględnić w wycenie. Jeżeli tak, to proszę o podanie ilości oraz wyjaśnienie czy w kosztorysie należy dołożyć dodatkową pozycję?
Odpowiedź:
W ofercie należy uwzględnić następujące pozycje kosztorysowe:
a) Gładzie szpachlowe ścian – 307,03m2
b) Gładzie szpachlowe sufitów – 329,40m2
c) Malowanie 2xfarbami emulsyjnymi ścian – 307,03m2
d) Malowanie 2xfarbami emulsyjnymi sufitów – 329,40m2

Pytanie:
W projekcie „przyłączy kanalizacji sanitarnej wraz z przekładkami występują materiały firmy Wagin – czy można zastosować materiały innego producenta?
Odpowiedź:
Można, spełniające równoważne wymagania.

--------------------------------------------------------------------------------

 

BP. 3331-3/10                                                              Tarnobrzeg, dnia 13 kwietnia 2010r.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Dot. przetargu nieograniczonego na „Przebudowę i rozbudowę budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu”

Zamawiający uprzejmie informuje, że w przetargu nieograniczonym na „Przebudowę i rozbudowę budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu” jako najkorzystniejsza została wybrana oferta wykonawcy:

Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno – Budowlanych
„SIMPLEX” Marek Rędziak
ul. Słowackiego 26/24
27-600 Sandomierz

za cenę brutto: 862 617,23 zł.

Wybrana oferta spełnia wszystkie wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryterium oceny ofert zastosowanym w tym postępowaniu.
Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia jedynym kryterium, jakim kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była cena brutto. Zamawiający zgodnie ze wskazaną w specyfikacji formułą dokonał oceny punktowej złożonych ofert.


W przedmiotowym postępowaniu ofertom przyznana została następująca punktacja:

Nr oferty Firma) lub nazwisko wykonawcy Adres wykonawcy Liczba pkt
1 Poleksbud Trade Sp. z o.o 20-151 Lublin
ul. Franciszka Stefczyka 36
74,277
3 Przedsiębiorstwo Budowlano Produkcyjne „TAWO-BIS” Wojciech Szwarc 39-400 Tarnobrzeg
ul. Zwierzyniecka 16 F
82,01
4 Firma Budowlana ARKADA Mielec Sp. z o.o. 39-300 Mielec
ul. Kościuszki 30,
74,281
5 Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno-Budowlanych „SIMPLEX”
Marek Rędziak
27-600 Sandomierz
ul. Słowackiego 26/24
100
6 „MIWAX” Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo -Usługowe Wacław Grela 39-400 Tarnobrzeg
ul. Sienkiewicza 145 M
80,10
7 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe IZOTERM Zbigniew Łata 37-464 Stalowa Wola
ul. Sandomierska 64
71,10
8 WALSKI-BUDOWNICTWO 39-400 Tarnobrzeg
ul. Miła 9
98,02

Dyrektor
Maria Dziamba

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający: Biblioteka Pedagogiczna w Tarnobrzegu
Odpowiedzialny za treść: Stefania Stefania
Wprowadził informację: Stefania
Ostatnio zmodyfikował: Stefania
Data wytworzenia informacji: 05.03.2010
Data udostępnienia informacji: 05.03.2010
Ostatnia aktualizacja: 13.04.2010
Data aktualizacji Czynność Osoba
13.04.2010 15:16 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY Dot. przetargu nieograniczonego na „Przebudowę i rozbudowę budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu Stefania
13.04.2010 15:16 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY Dot. przetargu nieograniczonego na „Przebudowę i rozbudowę budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu Stefania
13.04.2010 15:09 przetarg zakończony rozstrzygnięty Stefania
13.04.2010 15:09 przetarg zakończony rozstrzygnięty Stefania
13.04.2010 15:06 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY Dot. przetargu nieograniczonego na „Przebudowę i rozbudowę budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu” Stefania
13.04.2010 15:06 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY Dot. przetargu nieograniczonego na „Przebudowę i rozbudowę budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu” Stefania
23.03.2010 13:24 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY Dot. przetargu nieograniczonego na „Przebudowę i rozbudowę budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu” Stefania
23.03.2010 13:24 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY Dot. przetargu nieograniczonego na „Przebudowę i rozbudowę budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu” Stefania
18.03.2010 17:28 Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w dniu 23.03.2010r. Stefania
18.03.2010 17:28 Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w dniu 23.03.2010r. Stefania
18.03.2010 15:09 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA, zmiana terminu zakończnia przetargu termin składania ofert upływa w dniu 30.03.2010 r. o godz. 10:00 Stefania
18.03.2010 15:09 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA, zmiana terminu zakończnia przetargu termin składania ofert upływa w dniu 30.03.2010 r. o godz. 10:00 Stefania
05.03.2010 14:55 Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zamieszczenie załaczników Stefania
05.03.2010 14:55 Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zamieszczenie załaczników Stefania
05.03.2010 14:46 modyfikacja Stefania
05.03.2010 14:46 modyfikacja Stefania