Remont pomieszczeń w Filii BP w Nisku

Remont pomieszczeń w Filii Biblioteki Pedagogicznej w Nisku
Numer ogłoszenia: 288425 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Pedagogiczna w Tarnobrzegu , ul. Stanisława Wyspiańskiego 2 A, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 0-15 822 22 77 , 822 13 73, faks 0-15 822 22 77 wew. 20.
• Adres strony internetowej zamawiającego: tarnobrzeg.pbw.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w Filii Biblioteki Pedagogicznej w Nisku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Roboty budowlane - rozebranie ścian działowych, zamurowanie otworów, uzupełnienie tynków wewnętrznych, malowanie ścian, sufity z płyt gipsowo-kartonowych, posadzki, instalacje elektryczne B. Dostawa i montaż regałów bibliotecznych stacjonarnych i przesuwnych Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary robót).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 39.15.50.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadających osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.pbw.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Pedagogiczna w Tarnobrzegu ul. Wyspiańskiego 2 A 39-400 Tarnobrzeg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2010 godzina 09:30, miejsce: Biblioteka Pedagogiczna w Tarnobrzegu ul. Wyspiańskiego 2 A 39-400 Tarnobrzeg.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pliki do pobrania:


Numer ogłoszenia: 335588 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010

          OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 288425 - 2010 data 15.10.2010 r.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Biblioteka Pedagogiczna w Tarnobrzegu, ul. Stanisława Wyspiańskiego 2 A, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 0-15 822 22 77, 822 13 73, fax. 0-15 822 22 77 wew. 20.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III. 3.1).
W ogłoszeniu jest: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadających osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna).
W ogłoszeniu powinno być: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 2 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.4.2).
• W ogłoszeniu jest:
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
• W ogłoszeniu powinno być: W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2).
• W ogłoszeniu jest: Okres w miesiącach: 1..

• W ogłoszeniu powinno być: Zakończenie: 15.12.2010.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2010 godzina 09:30, miejsce: Biblioteka Pedagogiczna w Tarnobrzegu ul. Wyspiańskiego 2 A 39-400 Tarnobrzeg..
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 09:30, miejsce: Biblioteka Pedagogiczna w Tarnobrzegu ul. Wyspiańskiego 2 A 39-400 Tarnobrzeg..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3).
• W ogłoszeniu jest:
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie.
• W ogłoszeniu powinno być: Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Dopuszcza się prawo zmian treści umowy po jej podpisaniu w przypadku zaistnienia poniższych okoliczności: a) gdy termin realizacji prac ulegnie przedłużeniu w związku z wystąpieniem dużego zakresu robót dodatkowych i zamiennych, mających istotny wpływ na planowany termin wykonania przedmiotu umowy, b) w razie wstrzymania finansowania przedmiotu umowy, c) w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej.
II.2) Tekst, który należy dodać:
Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.3.2).
• Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda.
Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.3.3).
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 2 do SIWZ.
Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.3.4).
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - dysponuje kierownikiem budowy posiadającym wymagane przepisami prawa uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - dysponuje osobami pełniącymi funkcje kierowników robót instalacji elektrycznej, posiadającymi odpowiednie uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.3.5).
• Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000zł, - posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000zł.
Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.4.1).
• Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.


Zawiadomienie o modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Dot. przetargu nieograniczonego na „Remont pomieszczeń w Filii Biblioteki Pedagogicznej w Nisku”

Zamawiający uprzejmie informuje o modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1) w pkt XII.2 SIWZ zamiast zapisu w brzmieniu:
„ Termin składania ofert upływa w dniu 2.11.2010 r. o godz. 09:30”

wprowadza się następujący zapis:
„ Termin składania ofert upływa w dniu 3.11.2010 r. o godz. 09:30”

2) w pkt XII.6 SIWZ zamiast zapisu w brzmieniu:
„Otwarcie ofert nastąpi 2 listopada 2010 r. o godz. 10.00 w budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu ul. Wyspiańskiego 2A”

wprowadza się następujący zapis:
„Otwarcie ofert nastąpi 3 listopada 2010 r. o godz. 10.00 w budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu ul. Wyspiańskiego 2A”.


Numer ogłoszenia: 306667 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 288425 - 2010 data 15.10.2010 r.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Biblioteka Pedagogiczna w Tarnobrzegu, ul. Stanisława Wyspiańskiego 2 A, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 0-15 822 22 77, 822 13 73, fax. 0-15 822 22 77 wew. 20.


SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
• W ogłoszeniu jest: 03.11.2010 godzina 09:30, miejsce: Biblioteka Pedagogiczna w Tarnobrzegu ul. Wyspiańskiego 2 A 39-400 Tarnobrzeg..
• W ogłoszeniu powinno być: 04.11.2010 godzina 09:30, miejsce: Biblioteka Pedagogiczna w Tarnobrzegu ul. Wyspiańskiego 2 A 39-400 Tarnobrzeg.



Zawiadomienie o modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Dot. przetargu nieograniczonego na „Remont pomieszczeń w Filii Biblioteki Pedagogicznej w Nisku


Zamawiający informuje o modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przetargu nieograniczonym na „Remont pomieszczeń w Filii Biblioteki Pedagogicznej w Nisku:

  1. w pkt 1.4.2 projektu budowlano – wykonawczego stanowiącego załącznik do SIWZ skreśla się zapis: „-umeblowanie pomieszczeń bibliotecznych”
  2. w pkt 4 projektu budowlano wykonawczego zmienia się format posadzek z 150 x 150 x 18,50 mm na 300 x 300 x 8,5 mm oraz odpowiednio w poz. 20, 21 i 22 Przedmiaru robót.
  3. w pkt XII.2 SIWZ zamiast zapisu w brzmieniu:
    „ Termin składania ofert upływa w dniu 3.11.2010 r. o godz. 09:30”

    wprowadza się następujący zapis:
    „ Termin składania ofert upływa w dniu 4.11.2010 r. o godz. 09:30”
  4. w pkt XII.6 SIWZ zamiast zapisu w brzmieniu:
    „Otwarcie ofert nastąpi 3 listopada 2010 r. o godz. 10.00 w budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu ul. Wyspiańskiego 2A”

    wprowadza się następujący zapis:
    „Otwarcie ofert nastąpi 4 listopada 2010 r. o godz. 10.00 w budynku Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu ul. Wyspiańskiego 2A”.


BP. 3331-2/10                                                                           Tarnobrzeg, dnia 8 listopada 2010r.

Wg rozdzielnika

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dot. przetargu nieograniczonego na „Remont pomieszczeń w Filii Biblioteki Pedagogicznej
w Nisku.”
Zamawiający uprzejmie informuje, że w przetargu nieograniczonym na „Remont pomieszczeń w Filii Biblioteki Pedagogicznej w Nisku” jako najkorzystniejsza została wybrana oferta wykonawcy:

Zakład Remontowo-Budowlany „ANDPOL” Andrzej Delekta
Sójkowa 45 B
37-430 Jeżowe

za cenę brutto: 158298,55 zł.

Wybrana oferta spełnia wszystkie wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryterium oceny ofert zastosowanym w tym postępowaniu.
Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia jedynym kryterium, jakim kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była cena brutto. Zamawiający zgodnie ze wskazaną w specyfikacji formułą dokonał oceny punktowej złożonych ofert.
W przedmiotowym postępowaniu ofertom przyznana została następująca punktacja:

Nr oferty (Firma) lub nazwisko wykonawcy Adres wykonawcy Liczba pkt
1 Firma Remontowo-Budowlana „DUD-BUD” Łukasz Duda ul. Westerplatte 12/102
33-100 Tarnów
92,51
2 Zakład Remontowo-Budowlany „ANDPOL” Andrzej Delekta Sójkowa 45 B
37-430 Jeżowe
100,00
3 WOBUD
Zakład Remontowo-Budowlany
Jan Wojnarowski
36-100 Kolbuszowa
ul. 11 Listopada 13/30
86,88
4 FAMARK
Krzysztof Markowicz
37-430 Jeżowe 789E oferta odrzucona
5. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „WAMIX”
Mieczysław Czekaj
39-400 Tarnobrzeg
ul. Sienkiewicza 145 „O
93,15

 

Zamawiający jednocześnie informuje, że oferta Wykonawcy FAMARK Krzysztof Markowicz podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jej treść nie odpowiada treści SIWZ. Stosownie do zapisu pkt XIII.1 SIWZ Wykonawca miał określić cenę na wszystkie elementy zamówienia w ofercie z tym, że cenę oferty na roboty budowlane należało określić w kosztorysie ofertowym na podstawie projektu budowlano-wykonawczego, wizji lokalnej oraz przedmiarów robót, zaś przewidywaną wartość robót należało ująć w cenach jednostkowych robót podstawowych. Wynagrodzenie przewidziane w niniejszym postępowaniu jest wynagrodzeniem kosztorysowym (§ 5 ust. 1 projektu umowy stanowiącej zał. nr 5 do SIWZ), zatem dla sprawdzenia poprawności jego obliczenia Zamawiający winien porównać z przedmiarem robót poszczególne pozycje kosztorysu ofertowego (tj. ilość jedn. x cena jedn. = wartość). Wykonawca wbrew wymaganiom SIWZ załączył do oferty dokument pn. Kosztorys ofertowy” zawierający ceny netto za poszczególne branże, bez wskazania cen jednostkowych i ilości jednostek, co uniemożliwia sprawdzenie poprawności kosztorysu ofertowego. Z powyższych względów oferta Wykonawcy FAMARK Krzysztof Markowicz podlega odrzuceniu na podstawie art.89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.
Stosownie do dyspozycji art. 92 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 94 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia otrzymania przez Państwa niniejszego zawiadomienia.

Otrzymują:
1. Firma Remontowo-Budowlana „DUD-BUD” Łukasz Duda
ul. Westerplatte 12/102
33-100 Tarnów

2. Zakład Remontowo-Budowlany „ANDPOL” Andrzej Delekta
Sójkowa 45 B
37-430 Jeżowe

3. WOBUD
Zakład Remontowo-Budowlany Jan Wojnarowski
36-100 Kolbuszowa
ul. 11 Listopada 13/30

4. FAMARK
Krzysztof Markowicz
37-430 Jeżowe 789E

5. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „WAMIX”
Mieczysław Czekaj
39-400 Tarnobrzeg
ul. Sienkiewicza 145 „O”

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający: Biblioteka Pedagogiczna w Tarnobrzegu
Odpowiedzialny za treść: Stefania Stefania
Wprowadził informację: Stefania
Ostatnio zmodyfikował: Stefania
Data wytworzenia informacji: 15.10.2010
Data udostępnienia informacji: 15.10.2010
Ostatnia aktualizacja: 08.11.2010
Data aktualizacji Czynność Osoba
08.11.2010 13:05 wybór najkorzystniejszej oferty Stefania
08.11.2010 13:05 wybór najkorzystniejszej oferty Stefania
29.10.2010 13:39 Zawiadomienie o wyborze ofery Stefania
29.10.2010 13:39 Zawiadomienie o wyborze ofery Stefania
19.10.2010 09:08 Zmiana ogłoszenia oraz modyfikacja SIWZ Stefania
19.10.2010 09:08 Zmiana ogłoszenia oraz modyfikacja SIWZ Stefania
19.10.2010 08:40 Zawiadomienie o modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia Stefania
19.10.2010 08:40 Zawiadomienie o modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia Stefania
15.10.2010 13:06 Numer ogłoszenia: 335588 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 288425 - 2010 data 15.10.2010 r. Zawiadomienie o modyfikacji specyfikacj Stefania
15.10.2010 13:06 Numer ogłoszenia: 335588 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 288425 - 2010 data 15.10.2010 r. Zawiadomienie o modyfikacji specyfikacj Stefania